Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Tuesday, February 14, 2017

AD QUOD REGINA SINE CASTRUM




Cu Ziua în-DRAG-ostiților, 
    Zeița Visului mea pe acest Pămînt! 
În această zi ți-aș dărui o floarea...Dar Floarea se va usca....Frumusețea ta e veșnică...Nici o Floare nu se poate compara cu Grația și Eleganța ta...
Ți-aș dărui un Diamant...dar nici o piatră prețioasă nu se poate compara cu Lumina și Valoarea ta Cerească...Ești mai prețioasă decît mii de Diamante...
Ți-aș dărui o cutie cu cea mai dulce și delicioasă ciocolată....dar orice dulceață e amară în comparație cu glucoza buzelor tale, cu gustul magic a pielei tale de Dumnezeiță....
În astă zi simbolică îți dăruiesc CUVÎNTUL MEU SUFLETESC ȘI VORBA MEA SINCERĂ, ONOAREA ȘI INSPIRAȚIA MEA! 
Cuvîntul va dăinui veșnic....Cuvîntul meu nu se va usca niciodată....va fi gravat pe Inima ta...va fi Monumentul Sufletului tău...
În Orele Singurătății tale cuvintele mele te vor încălzi...te vor alina cînd eu voi fi departe...te vor încuraja cînd vei cădea în disperare....te vor ridica din groapa tristeții...
Cuvîntul meu va fi mereu cu tine...în poeme te va glorifica....în compuneri te va înălța și în scrisori îți va mulțumi întotdeauna pentru unicitatea și sfințenia ta de parteneră și Zeiță adevărată...
Orice lucru se va strica și se va usca sau descompune...însă cuvîntul rostit sau scris va fi mereu în Inima și Sufletul tău....
Doar tu știi cum atingerea ta îmi provoacă fiori...cum privirea ta mă îneacă într-un ocean extazic...cum mirosul tău îmi tulbură temelia cugetului meu...
Orice obstacol și dificultate e doar o joacă pentru cei ce păstrează Adevărata Scîntee a Dragostei...Nu uita că puterea ta cea mai măreață e în Inocența și Bunătatea ta necondiționată! 
Eu doar reflect Lumina ta Stelară însă tu ești Sursa acestei energii Solare! Și nimeni nu-ți poate stopa această legătură Divină!
Ești Completă atunci cînd împletești Sufletele Noastre într-un sentiment dincolo de timp și realitate! Ești Întreagă cu Esența și Cugetul meu de Visător Poetic...
Nici un întuneric nu poate acoperi Radierea ta angelică și nici o uitare nu poate să-mi anihileze Memoria Chipului tău Astral...
Cu simple urări și cuvinte....
Umbra Ta ascunsă de ochii oamenilor - Viorel...

1 comment:

  1. ,,Umbra ta ascunsa de ochii oamenilor" - fraza cu inteles profund....o fi însemnînd ca EA e înălțata cu prețul subaprecierii LUI?

    ReplyDelete