Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Wednesday, December 8, 2010

Căutare

Mereu sunt în căutarea nenumăratelor visuri, idei, taine și plăceri, totul numai pentru a mă regăsi pe mine...




Am rostit un nume în șoaptă
Ca să umple spațiul gol
Dar s-a cufundat în zgomot,
În gînd, în sunet și în culori.

Am scris atuncea pe o foaie
Un cuvînt din gîndul gol
Însă vîntul prin fereastră,
A suflat în foc hîrtia.

Am creat din gînd – plăceri
Prin formă, sunet și idei
Dar vocea din adîncul meu,
Le-a înecat în amintirii.

Am distrus cu fapte – gînduri
M-am închis în neuitare
Să privesc, să aud, să simt,
Să înving prin nesimțire.

Am privit cu disperare
Spre visul cela de înapoi
Să mai cred că este o șansă,
De a înțelege cine-s eu
Și că totul e o clipă,
Tăinuit în timpul meu.

M-am căutat pe sine în lume,
În vorbe, oameni și păreri
Am jucat în a ei lege,
În sistemul de valori.

Însă acuma prin tăcere
M-am regăsit în altul eu
Cel al artei și al iubirii,
Cel al visului tărîm...

3 comments: