Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Saturday, October 15, 2011

Ultimul regret


Am părăsit-o fără de a mă uita în urmă, îmi părea că mă voi dizolva dacă mă întorceam. Ne-am despărțit ca doi străini, de parcă nu ne-am cunoscut niciodată. Era vina mea, indiferența mea față de circumstanțele noastre o irita din ce în ce mai tare. Știam că o voi pierde, citeam asta în ochii ei de fiecare dată cînd privea țintă la mine. Totodată în adîncul acestor ochi se ascundea o scîntee de speranță. Anume această generare interioră a spiritului ei o făcea să-mi dea nenumărate șanse. Totuși nu făceam nimica de a mă schimba în fața ei.
Poate că sunt un fricos? Mie frică de responsabilități? Mie frică de ceva nou, de ceva ce nu pot controla, prevede?...
Cîte ori ea mă liniștea cu îmbrățișările sale amoroase, mă adormea cu vocea ei gingașă, dar vorbele ei...mă trezeau din orice disperare, îmi înlăturau orice nesiguranță. Iar sărutul ei de driadă mă învia din limitările asupritoare a acestei lumi. Însă acum sunt zdrobit de prejudecățile interioare, sleit de dorințe și vise iluzorice...Doar cartea mă alină cu mirosul ei de cunoștințe, cu paginile sale îngălbenite de timp. Amintirile mă mai țin încă treaz, îmi potolesc gîndurile diabolice. Mă simt gol, ca un pustiu fără margini ce a uitat mirosul ploii de dimineață. Cad prea des, însă mă ridic cu speranța că mă voi schimba, doar mie frică că următoarea cădere v-a fi prea grea ca să mă ridic...Regret că am pierdut-o, regret că nu am prețuit-o, e tîrziu...prea tîrziu.

No comments:

Post a Comment