Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Wednesday, October 13, 2010

Cine ești tu?



Ce minunat că avem în această lume fete frumoase și gingașe, care fără de ele nu am putea exista. Această poezie o dedic genului Femenin care întodeauna a fost și v-a fi o taină pentru mine...




Cine ești tu, o minune?
O! Fată cu chip de înger!
Ai cazut din armonie,
Pentru inima mea goală,
Ca s-o umpli cu a ta lumină!
Să zîmbesc din nou cu tine.

Am crezut că ești un vis,
Ce-a uitat să se trezească
În lumina dimineții...
Dar cînd m-ai atins pe frunte,
Cu ale tale buze reci,
Am simțit din nou în mine,
Acel Fior, acea Plăcere...

Vocea  ta ce dulce sună,
Mă doboară în plăcere,
Ochii tăi ca două stele,
Mă privesc prin amintiri,
Cînd doresc să uit de tine...

Un rîs de-al tău Ispititor,
O privire neînsemnată...
Oh! De ce?
De ce anume tu
Mă înnebunești cu a Ta privire?

Am crezut că voi cunoaște,
Taina ta ce-o porți în tine,
Ce se ascunde în privire,
În glas, pe buze și în gînd...

Dar acuma înțeleg,
Că nu pot să te cunosc,
Să-ți ating misterul vieții.
Ai Fost și Ești tu pentru mine,
O Enigmă și atît!

No comments:

Post a Comment