Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Thursday, March 24, 2011

Trezire


Sunt niște perioade cînd parcă aștept ceva, dar nuștiu ce. Sau încerc de a mă înțelege prin diferite metode cognitive dar mă cufund mai mult în sine. Totuși fără nici un motiv logic - aștept.







Mă înec în somnul dulce ca un gînd
ce se pierde în valul negru, în adînc...
De a pieri ca o nălucă într-un abis
fără speranță, fără nici un vis.

Mă lupt cu umbra dintr-un gol uitat
unde caut în întuneric ca un orb
O lumină aurie printre mii oglinzi
ce reflactă doar iluzii, numai suferinți.

Mă ascund în sunete din alte timpuri
ca să lupt cu vechi iscoade ale minții
Să-mi găsesc din nou plăcerea-n mine
pierdută în fapte, în dorințe străine.

Mă îmbrac în tainele culorii negre
spre a atrage razele din infinit,
Să gust din forma fiecărei umbre
și-un punct ascuns în Univers să fiu.

Mă trezesc în a trupului căldură
de a juca o scenă din trecutul lumii,
apoi cînd totul cade într-o uitare

voi adormi din nou în adînca așteptare...

3 comments: