Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Saturday, May 12, 2012

Sînge și Vin



Spune-mi tu, O! Luna veacurilor veșnici
De ce privesc la chipu-mi istovit de timp?
De ce tot stau și mă înec-n stele argentii?
Și cad în noapte, în blestematele fantezii?

Tu iară taci...nu mă lăsa să pier aicea!
Să văd din nou aceste lanțuri rugenite
Să simt cum sufletu-mi rupe mintea,
Să mă transform într-un cadavru îngropat.

Cînd pătrund în vraja ta neînțeleasă
Încep să văd crînpei din alte clipe...
,,Stau la o margine de punte aplecat
Gata să alunec, să cobor în iad”.

Știu că ești cu mine, mă privești plîngînd
Cînd trec pe lîngă tine, prin mormînt
Și cu un zîmbet dulce mă petreci-n gînd
Pe acea cale îngustă, vrînd-nevrînd.

În șoapte surde, ca niște vuiete de vînt 
Mă îndrept spre locul tainic murmurînd,
Și cînd ajung acolo...iarăși mă cufund
Într-un vis adînc, fără speranțe, fără suferinți.

1 comment:

  1. Știu că ești cu mine, mă privești plîngînd
    Cînd trec pe lîngă tine, prin mormînt
    Și cu un zîmbet dulce mă petreci-n gînd
    Pe acea cale îngustă, vrînd-nevrînd. Very nice!

    ReplyDelete