Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Thursday, September 2, 2010

Eul


Des am căzut pradă disperări și în cele mai dese cazuri mă dobora, dar totuși simțind că pierd lupta cu mine însumi am gasit acea speranță ce ridică sufletul la poziția sa inițială. Gînduriile deveniau suferință, iar suferința a cedat locul CUVÎNTULUI. Această poezie oglindește dualitatea stărilor mele sufletești:





Cînd timpul își coboară,
Lanțurile morți,
Iar glasul cel demonic,
Acoperă speranța,
Stau pe gîndul rece,
A visului ce-mi trece,
Prin somnul fals al vieți.

Dulce-i liniștea de noapte,
Cînd pereții îmi șoptesc,
Cuvintele din spațiul negru,
A sufletului în mine-ascuns.

Iar pe urmă, în tăcere,
Lacrimile- Blestemul Vieți,
Vor cădea pe obrazul rece,
Spălînd cu sarea tristeții,
Pielea mea albă a feței.

Voi striga atunci în șoaptă,
Frazele din golul mare,
Ce durerile firești,
Par să mi le omoare:
,,Merită să lupți aicea!
Pentru bunul cel puțin
Și să suferi biruința,
Printre cei ce s-au trezit,
Ce mergeau tot înainte,
Spre al vieți infinit...”

Cînd cu raza dimineți,
Voi privi spre cerul alb
Și speranța mea v-a crește,
Ca o flacără de foc,
Ce mereu aprinde-n mine
Și în suflete pierdute -
Focul vieți de mai înainte
Ce din gîndul veșniciei
A creat din gol- Cuvîntul...


No comments:

Post a Comment