Introduction

Sleepless Nights upon drafts of forgotten Wisdom and forbidden Paths often made My Mind restless and eager for reaching new depths of Universal Perception. The Sense of losing Myself between ideas little bothered me, for I knew one thing – I will find what I seek, no matter how long it will be…Every step was more closer and reassuring, every guess took My Focus inside the right circle…into The Dream-Rift! I don’t know how but one day, at the edge of cataclysmic events inside My Mind, when everything around collapsed to absurdity and chaos…something strange changed My Inner Universe. Suddenly, I was obsessed by unknown idea, some kind of outer-thought, alien to my form of thinking...THIS THOUGHT BECAME MY LIFE...

Wednesday, September 15, 2010

Plecare


Cînd privesc în urma oricări plecări, înțeleg că acesta e momentul cînd te desparți pe un timp sau pentru totdeauna de acele împrejurări firești, care pe parcurs vieții îmi crează atitudini noi în comportamentul și modul meu de gîndire. Chiar și dacă nu observ aceste schimbări neînsemnate, ele totuși se manifestă în gîndirea mea zilnică.



A rămas numai o clipă,
Să mă simt ca-n paradis,
Să privesc a mea plecare,
Cu amintirile de atunci,
Să mai cred că stau aicea,
Chiar și dacă nu mai sunt.

Cînd privesc spre ceasul cela,
Care bate monoton,
Atîrnat pe piatra albă,
În odaie, pe perete,
Simt că s-a sfîrșit prezentul,
Pentru viața de aici,
Și că mîine în plăcere,
Voi uita de acest pămînt.

Am visat destul aicea,
Și am plutit de multe ori,
Transformînd din gol- Cuvîntul,
Pe o față de papir,
Ce privește întodeauna
Spre fața celuia de sus.

Acum aicea am căzut,
În trupul vechi am fost găsit,
Osîndit, zdrobit și gol...
De umbra gândurilor de înapoi.
Să înjur? Să strig?, nu pot
Am ales deacum eu tot,
Cînd zăceam în neștiință,
Cînd credeam că tot e un vis...

A rămas numai o clipă,
Numai una și atît,
S-o trăiesc ca prima dată,
Fără ceasul monoton,
De parcă timpul nu există,
În momentul de acum...

No comments:

Post a Comment